Nats :
Ende-Enden Salomo 7:10-13
Tema :
Gairah Cinta yang terarah
Khotbah
Lit sada buku tulisen
Norman L Geisler siberjudul Etika Kristen, ibas bab 17 ibahasna kerna Perjabun
ras Perceraian. Ibas buku e ikatakenna maka perjabun eme unit masyarakat yang
paling hakiki ras paling berpengaruh i doni enda. Berarti banci labo ibas pengajaren
Kristen saja maka perjabun e hal yang serius tapi secara global, doni enda pe
ngakukenca maka perjabun e labo main-main. Tapi perjabun e ikaten seumur hidup.
Adi ikataken seumur hidup, segedang geluh berarti lit hal-hal simemang harus
ijaga ibas ikaten perjabun e, sebab labo mungkin Dibata netapken ikaten seumur
adi lalit rencana guna njagai hal si seh kel pentingna man manusia. Kai e?
tentuna kerna kebadian.
Perjabun e, eme antara
sekalak dilaki ras sekalak diberu (Kej. 2:24) “dilaki e lawes nadingken nande
bapana emaka ersada ia ras ndeharana”. Perjabun secara Alkitabiah ras pe
perjabun Kristen, perjabun si iakui GBKP eme ersadana sekalak dilaki ras
sekalak diberu, la lebih. La banci dilaki ras dilaki, labo ka banci diberu ras
diberu. Adi sempat terjadi si e, gelarna labo perjabun Alkitabiah. Labo terjeng
ibas si e saja tapi ersadana sekalak dilaki ras diberu epe enggo termasuk
ersadana ia secara biologis. Emaka terpenuhi kita me perentah Dibata ibas Kej
1:28 “Beranak-cuculah dan bertambah banyaklah”. Tapi ibas persatuan secara
biologis e pe Dibata mereken pertenget man kalak si la erkemalangen man Dibata.
ibas Heber 13:4 nina “Kerinalah kam
ngergaken perjabun. Kegeluhen perbulangen ras ndehara ibas perjabun la banci
melket. Dibata pagi ngukumsa kalak si erlagu la mehuli bage pe sierlua-lua”.
Tapi ersada sekalak dilaki ras sekalak diberu ibas iketen perjabun simelibatkan
Dibata erbahanca persadan secara biologis pe imurniken Dibata.
Alu kata sideban ka
banci sikataken maka situhuna perjabun e labo saja menyangkut hal-hak secara
biologis tapi perjabun e pe mpengasup manusia guna jagai kebadiaan geluhna. Arah
bahan renungenta enda ibas ayat 10 nina “....”kata sura-surana, e menunjukkan
rasa ingin memiliki, ncidahken maka e kin situhuna impienna. Janah impian e,
sura-sura e labo ibas sada pihak saja tapi siimpiken ndai pe gejabkenna maka ia
pe empuna impalna, kekasihnya adi ibas bahasa indonesia. “Impalku kap siempuna aku” enda labo ngatakenca kerna kesiapan untuk
dimiliki tapi enda encidahken hubungen eksklusivisme siterjadi eme kerna
kecocoken ras kedekaten. Alu kecocoken siterbangun ijenda maka enggo pas
iakapna maka pemuda e nge siempuna aku.
Adi kusungkun kam
gundari kekelengen kami “Enggo kin pernah
igejabkenndu entah pe iakuken ndu maka enda ndia teman geluhku si pasna man
bangku” janah erkiteken litna kecococken antara kam duana seh maka lit
kebulaten ukur guna membina mahligai rumah tangga. Jadi motivasi ibas erjabu e
memang enggo teng-teng kari ia, lanai isalah artikan. Motivasi si salah selama
enda biasana adi diberu gelah enggo lit kari sincariken nakanna, adi dilaki
gelah enggo lit si nuci uisna. Guna kepuasen pribadi saja. tapi ibas renungen
persikapen enda alu tema Gairah cinta yang terarah maka bagi raja Salomo ras
ndeharana endalah kam kari duana saling melemparkan pujian. Seh maka erberngi i
juma pe terasa bagi erberngi i hotel berbintang. Berarti enda me situhuna ipicu
kekuatan gairah cinta yang sangat dalam ndai.
Adi Raja Salomo ibas
ay. 12 enggo isikapkenna jaminan hidup man ndeharana “...”. enda nurikenca maka
keleng ate e labo terjeng cakap saja. adi bage man bandu calon penganten
sidilaki ma enggo nge sikap jaminan hidup man calon ndehara ndu e ibahan ndu? Lenga
gia erbuah, lenga gia banci rani gelah enggo isuanlah gia lebe. Me bage?
Bagenda nge bahan
renungenta ibas berngi persikapen pemasu-masun enda, eme guna mpersingeti maka
kekelengen ndu e tepat lah ban sasarenna, terarah ia. man ise? Tentuna man
teman geluh si enggo ipilihndu. Gelah alu bage ibas mbengketi perjabun ndu e pe
pagi tuhu-tuhu bagi lit kayu simerim itamakenndu deher pintu ndu, merim kel
ibahanna seh maka kalak si enterem pe senang ia tiap ngidah kam duana. Amin.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar